tisdag 31 augusti 2010

helluu :)

heh^ ny blogg >.<
haha, känns som att jag har massa bloggar nu!
jag har en på blogg.se oxxå som heter klicka här :) för att komma till den.
men jag har svårt att fatta på blogg.se, de e mkt lättare här på blogspot, här fattar jag iaf hur man gör!
såg att dom hade ändrat lite saker här med, det blir nog bra! :)

just nu sitter jag och lyssnar på håkan hellström!, men låten en vän med en bil , den e sjukt bra! :D
hmm.. sen ska jag nog inte göra någor speciellt, har typ precis blivit klar med läxorna.
men jag ska nog baka scones sen,^^
och imån fyller Ally år! grattis i förskott "nästan fjortis"! :D
men nu har jag typ inge mer å skriva..
elr jag ska kke berätta vad som kommer i denna bloggen?^
den kommer handla om:
musik. radio.gif
mode och smink th_makeup.gif
"my life" ;d
åå lite annat blandat :)
men ha de gött,
CIAO
matildaa'
th_hoppity.gif

Inga kommentarer: