måndag 6 september 2010

gaaah'!

heyy :)

idag har jag vart i skolan, inte skoj!,
men mattelektionen blev inställd iaf,det gillar vi!^^
såå vi hade lång rast där.
Just nu sitter jag här, framför datan, ska plugga snart,
har fått massa extra läxor eftersom att jag ska till spanien nästa vecka.
såå.. jaaa jag har lite å göra nu kan man säga,
men hinner ändå med ett inlägg :)
senare, efter att jag har pluggat,
ska jag på styrelsemöte med 4H, gaaah'! så tråkigt!
men de e något som måste göras, tyvärr -snyft-
här äär dagens outfit,

-tunika/tröja, bik bok (gammal)
-linne under, gina tricot.
-jeanstights,veromoda.
åå armbandet är köpt på kappahl.

jaa, de va det^^
men har funderat på en ny kategori här på bloggen, hmm...
funderar på typ, dagens låte, elr veckans låt elr nått sånt,
då lägger jag upp ett youtube klipp på vilken låt jag "gillar mest" just den dagen.
kan det va något tro?^^

men nu ska jag pluggaaaaaaa ;(
ha de gött
CIAO!
matildaa'
th_pigg.gif

Inga kommentarer: