söndag 5 september 2010

tråkdag!

halloj! :3

idaag har jag värkligen inte gjort någonting alls! D':
har haft sjukt tråkigt, å de har varit aas kallt i hela huset, så man ville inte gå upp ur sängen,
de könndes som värsta istid!
haha, men det är nog för att de precis vart sommar, så man inte har vant sig av att det är kallt^^
men iaf, just nu sitter jag å lyssnar på musik, suuper!
och lyssna gärna på låtarna jag har här på bloggen, asså i ipoden^^
de e dom låtarna jag lyssnar mest på :)
och så sitter jag här å drickr coca-cola å äter choklad, nyttig som få! ;)
men iaf, vid 5 tiden kommer mormor och hennes syster på fika, trevligt jao0!
åå jag hoppas att jag får en liten semesterpeng av mormor till spanien, *schhhh*!
säg inte att jag sa dedär till någon ;x
hmm.. va ska jag göra nu...
men här e en super bra låt! :))
med riktigt bra artister som sjunger!
elr jaa..
jag syftar mest på ulrik, hehe^^


Inga kommentarer: