måndag 13 september 2010

förlåt..... (a)

helluu :)

förlåt för dålig uppdatering!
men har haft så mkt å göra med skolan nu!
hat ju fått massa extra läxor å shit inför semestern,!
men nu e jag äntligen klar med ALLA! *puuuh*
så nu har jag precis packat klart, ska bara packa ner lite mer,
men de gör jag imårrn' på morgonen,
åker tyyp vid 07.30 och planet går 10.00
jag har alldrig vart på den flygplatsen, har vart på en flygplats i gbg,
men detta är inte samma, hoppas bara att dom har pressbyro *stavning*
för jag vill ha en good Ben&Jerrys på morgonen innan vi sticker!^^
de va gaanska så längesen jag åt de ;d
såå nu e jag alltså borta från skolan i 1 vecka, gött!
så de blir ju inga inlägg på 1 vecka nu då... kommer kke 1 tidigt på morgon imårrn'!
men när jag kommer hem drar de igång igen^^
åå jag ska klart shoppa massa i Spanien oxxå!
det låt typ en ganska stor galleria nära där vi ska bo, så vi får se hur mkt shopping det blir!
men nu har ni/du säkert tröttnat på att läsa, så hejdå.
ha de gött!
CIAAO!
matildaa'
th_sexy.gif

Inga kommentarer: