onsdag 22 september 2010

hallåå alla blekfiisar!

nu e jag hemma från spanieeeen :)
skulle gärna vart där längre...
menmen, nu e jag hemma iaf^^
har därför inte blivit något inlägg å sånt, men nu e jag back on track!
idag har jag vart i skolan som vanligt, de va gaanska så OK, men NO lektionen, uuush!
jag gillar värkligen inte hon vi har i NO, gaaah !
men vi har ju inte henne varje dag, ( tuur! )
imårrn' ska vi till håstens simmhall med alla 8:or på skolan,
jag vill inte diiit! ;(
okej, de e lite bra att det va just nu när jag kom hem från Spanien,
för jag e ju gaanska så brun nu ;)
hehee^^
och nu ska jag lägga in alla bilder på datorn, kke visar några här i bloggen :)
men lägger upp dom flesta på Facebook elr Bilddagboken (:
om ni vill adda mej där heter jag        ignoorethis
fråga mej inte varför jag heter så, har faktist ingen aning! ;d
men nu måste jag fixxa massa grejjs,
ha de gött!
CIAO!
matildaa'
characters7.gif

Inga kommentarer: